Nihanus Yagmur-08 21 aylık bir oğlum var ikinciye 8 ayı doldurduk çok şükür ikisindede lierac kullandım. Oğlumda popoma sürmedim düşünemedim popomda çatlaklar oluştu karnıma düzenli uyguladım bir gram çatlak yok. İkincide dersimi aldım büyüyen her yere sürüyorum 😅
Gizemkocar Ben ikisini de kullaniyorm 31.haftaya geldm smdilik bisey yok ama bu zamana kadar agirlikli lieraci kullandm arada bio oil dr suruyorm
Yagmur-08 Teşekkür ederim bende ilk defa kullanacağım hangisini alsam bilemedim ama lierac alıcam galiba en fazla ona oy verilmiş 🥰
Gizemkocar Liearac bugune kdr yeterliydi 32-33haftamdaym ve suan gerilmeleri hissedebiliyorm o yuzden bu saatten sonra bio oil tarzi daha yagli şeyler vucuda daha iyi gelebilir diye dusunuyorm