kizlar sizden bir sey sormak istiyorum 2 kez spontan dusuk yasadim sonra 2 kezde tup bebek olumsuzlugu yani spontan daha rahat hamile kaliyordum sebepleri bulamadilar genetik testler hormonlar hepsi temiz geldi doktorlarim kendinde denemeye devam et diyor(ama korkuyorum) bazilarida yok illa yine tup bebek yap diyor acaba boyle olub kendiliginden hamile kalan oldumu yada ne onere bilirsiniz bana