Slm kizceler 38 haftalik oldum cok sukur bu 4 hamileligim 3 cocugumu da normal dogurdum fakat bunu normal dogurmaktan cok korkuyorum🥺 acilara dayanamiyorum devlet hastanesinde dogum yapacagim icin sezeryan yapmiyolar epiduralda yapmiyorlar Panik atagimda var gun yaklaştikca cok korkuyorum 😖 ne yapcagimi nasil sakinlesecegimi bilemiyorum kansizlikta var hastanede yatim kan koyidular ama tansiyonum cok dusuk ne yapabilirim bilmiyorum😔