Arzu-3444 canım bana doktor 34. Haftada 1 cm acılman var işte iğne ol hastaneye yat falan dedi iğne oldum hastaneye yatış yapmadım. 36+5 olduk simdide bebeğin gelesi yok diyo acılmam 2 cmdi en son belki 3 olmustur dogum saatini Allah biliyor sen allah a güven ben bebek dogsun diye cinsel ilişki, merdiven in cık, hurma ye, egzersiz yap herşeyi yapıyorum gelmiyo 😀