Arkadaşlar özelde bir doktora gidiyorum devlette doktorum yok. Geçmeyen enfeksiyonum ve ishalim var geita örneğinde de ishal alındı. Burada kadın doğum ve çocuk hastanesi olarak ayrı bir hastane var. Acilde kadın doğum doktoru olmuyor ama o doktor da acilden yatış verebilir mi acaba, ya da özel doktoru devlet hastanesine yatış için sevk etme durumu olur mu ?