Hanımlar 33 hafta dayım bebeğim 2 3 haftadır aşırı hareketli bu hafta iyice arttı normal mi canımı yakacak derece de hareketlenme var dışardan resmen görebiliyorum o derece sürekli hareket halinde ayakta otururken yatarken normal mi bu durum bazen endişe ediyorum bi sorun mu var diye