Nihanus Elifinannesi_ 1 günde ben dikeldim sadece yatar pozisyondan oturma pozisyonuna geçmek acı verdi 1 hafta falan sürdü oda. Ben anestezi geçtiği an kalktım hiç asla yatmadım ondan sebep çabuk toplandığımı düşünüyorum
Aslaninannesi01 Elifinannesi_ ilk kalkıştan sonra ne zaman yattım ne zaman dinlendim hatrlamyrm ilk kalkıştan sonra toparlanmak zorunda kaldım maalesef
Elifinannesi_ 2cucukanasi Benimde 9. günüm 2 gündür iyidim bugün gaz sancım var. Ne iyi gelir biliyor musunuz ? Kıvranıp duruyorum
belis_4 2cucukanasi ikinci öyle olmuyo canım bende öyle umdum. Olmadı oysaki doktorum ekip anestezi uzmanım bile aynı kisiydi 😁🙈
Zky2019 İlk doğumda 1 haftayı bulmuştu ilk 2 gün oturarak uyumuştum. 2 inşallah Bi avazda kolayca geçer oğlum 2,5yaşında onunda bana ihtiyacı var herşey güzel olur umarım😊
Elifinannesi_ Zky2019 Allah kolaylık versin ben sezaryenin böyle zor olduğunu bilmiyordum gaz sancısından kıvranıyorum ne iyi gelir biliyor musunuz ?
Ebru_3804 Zky2019 benimde iki küçük çocuğum var biri döt biri iki yaşında bunda hamile oldumu bilmiyodum 30 haftam çocuklarımı düşünmekten kafayı yiyecem kim benim gibi bakar diye biraz yaramazlar ben kızım dounca oğlum iki yaşındaydı onun için iki günde toparlandım şükür ağrısı oluyor tabi ama gezmek daha iyi daha çabuk toparlıyosunuz🥰
Sedacyln Elifinannesi_ canım rezene çayı iyi geliyoe diye biliyorım. Bugün hemşirem söyledi günde bir kupa içersen hem bebeğin gazına hemde kendi gazına iyi gelir rahatlatır dedi dene istersen
kivirciginannesi Elifinannesi_ bol su bol yürüyüş. Birde 1 yemek kaşığı zeytinyağına 10-15 damla limon damlatıp için. Bende epey işe yaramıştı
ogrencianne35 Elifinannesi_ yediklerinize dikkat edin rezene çayı içebilirsiniz bi de int okudum anason çayı da iyi geliyormuş
2cucukanasi Elifinannesi_ kimyon çayının yardımcı olduğunu duydum ama ben kullanmadım hiç daha ziyade yediğin yemeklere ilk zamanlar özellikle dikkat etmelisin gaz yapacak her yemeğe de bol kimyon dökün işe yarıyor
Elifinannesi_ Nihanus Benim ilk 3 gün kötüydü. Sonrasi iyidi. Bugünde gaz sancım var çok fenayım ne iyi gelir biliyor musunuz?
Nihanus Elifinannesi_ kimyon iyi geliyor biliyorum ne yediniz gaz yapacak yediklerinize çok dikkat edin isterseniz bu dönemde tuvalete çıkamıyorsanız doktor bana toz bir ilaç yazmıştı oda sıkıntı yaratır
Elifinannesi_ Aslaninannesi01 Benimde toparlanmam zorlaştı ya sürekli yürüyüş yaptım ama çok fenayım. Hele şuan gaz sancım var çok fenayım uyuyamıyorum
Elifinannesi_ Nihanus kayınvalidem mantı yapmıştı iştahımda yok. Yarısını güç bela yedim. O yaptı ya canım çok cekmişti. Düzeldim herhalde dedim ama maalesef aynıymışım
Glsmhr Elifinannesi_ dayanılmayacak seviyeye gelirse lavman alın eczaneden yapın tabi doktorunuza sorun ama zararlı değil sonuçta