Sevinylmz1111 Lütfen bilgisi olan yazabilir mi :) çok teşekkür ederim 
Sevinylmz1111 
Sevinylmz1111 Son 3 gün üst üste kırmızı çizgisi olan var mı normal mi? İnsan ister istemez heyecan yapıyor acaba gebelik mi diye
Sevinylmz1111 Aslanmom1 ya ben şey duymuştum, yumurtlama bi anda olur diye son 3 test koyu en sonuncu test daha da koyu olunca kafam karıştı
Aslanmom1 Sevinylmz1111 sen en koyuyu dikkate al diğerleri önemli değil canım çatlamayı da görürsün hemen inşallah
kineem Sevinylmz1111 son testin yumurtlama bugüne aitse eğer değerlendirin yarında olur muhtemelen sonraki günde çatlama olur
kineem Sevinylmz1111 normalde yumurtlama 2 gün olur derler ama 3 te olabilir sonraki gün muhakkak çatlama olur içini ferah tut