Yasminn0707 Şuan iğnenin14.günü ve adet gecikmesinin 4.günündeyim henüz test yapmadım belirti gögüs sızlaması dışında yok Gebelik olmadıgı durumda bügün gelmeli kırmızılar degilmi kızlarr🙄🙄🙄
Sevinylmz1111 Yasminn0707 inşallah gebesindir. Çatlatma iğnesi tam olarak hangi durumda yapılıyor ben de yeni ovilasyon testine başladım olmazsa ben de çatlatma düşünüyorum da bilgi verir misin
Yasminn0707 Sevinylmz1111 2 yıllık evliyim canım gecen yıl düşük oldu 6 haftalık 1 yıldır gebe kalamadıgım için klomen ve iğne tedavisi uyguladı