kuzeymomsss asli3 maşallah çok tatlıııı😍 bende 22+4 haftalığım benim minnağım detaylı ultrasonda uyuyordu ve çok rahatsız oldu 😂😂
Elfs asli3 ayyy maşallah sağlıkla doğsun benimki de 20+2 oldu 22 de detaylıya gidicem o kadar merak ediyorum ki yüzünü anlatamam 🥰
asli3 kuzeymomsss ona da bir maşallah o halde 🥰 geldiğinde hesabını sorabilir rahatsız edilmesinin 🤭😅Allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
asli3 sdymtl Ayy ne tatlısınız 🥰genelde babasına benzetiyorlar 😅 ama eşimle beni de çok benzetiyorlar böyle de ilginç bir aileyiz 😅 Sanıyorum sonuç olarak ikimize de benziycek gibi 🤭🤭🤭
Ebruuuusalman asli3 masallah prensese rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin bse sorcam ayrintiliya girerken ozellikle tatli vs bse yedinizmi kimisi tatli yeme focuk cok hareketli olursa bakamazlar dio cok kararsz kaldim
asli3 Ebruuuusalman Ben her kontrolümde çikolata yiyorum asla durmuyor aşırı hareketli oluyor 🤭 bir kere yemeden gidiyim dedim yine de aşırı hareketliydi 😅