Dudu_123 Kızlar birkaç gündür göğsümden süt mü geliyor başka bişey mi anlamadım ama ara ara ıslaklık farkediyorum , başına gelen var mı acaba 25 . Haftaya girdim bugün
diamond2635 Dudu_123 normal demişti doktorum.17. Haftamdan beri ara ara geldi.Prolaktin düseyi yüksek kadınlarda oluyormuş.Dokunma demişti
Dudu_123 Lalin89 yok canım sıkmıyorum kendiliğinden akıyor süt renginde de değil tam berrak su gibi de değil anlamadım
Dudu_123 Lalin89 aynen canım bulanık özellikle bugün sütyen çıkartıp beyaz bir tişört giydim gözlemlemek için kuruduktan sonra iz kalıyor tişörtte
Dudu_123 diamond2635 peki prolaktin yüksekliği için tahlil falan yaptı mı acaba , tedavi süreci falan ?
diamond2635 Dudu_123 hamile kadınlarda zaten prolaktin düzeyi yükselmeye başlar, süt hormonu yani sonuçta.Gebe kalmadan önce yüksek olsa tedavi uygulanabilir bir durum bu
_handenurrr Dudu_123 31+6 canım 22 ncı haftadan beri geliyor ben göğüs kalkanı kullanıyorum hem göğüslerim yara olmadı yani kuruma hemde gelen sıvı birikiyor içinde evet danıştım normal dedi 🌺
Duygu0621 Dudu_123 benimde 15. Haftadan sonra gelmeye başladı şeffaf renkteydi , şimdi 35 haftalığım şeffaf renkte gelen sıvı şimdi sapsarı süt şeklinde geliyor . Sıkmadığınız sürece bir problem olmaz boollll sütlü olursunuz sizde inşallah 😌😌