Yesilkozalak Merhaba mehmet akif sargin a giden var mi düşünceleriniz yorumlarınız nelerdir, medicalpark maltepede tavsiye edeceğiniz normal dogum yanlısı doktor varmi
wert Yesilkozalak ben ahter beye gidiyorum sezeryan olacagim için normal doğum için hiç konusmadik ama ebesi ile çalışıyor destekliyordur sanırım
Melike09 Yesilkozalak ben Halenur hanıma gidiyorum 29+4 teyim şuan daha hiç sormadı ne istiyorsun diye
Melissa123 Melike09 memnun musunuz Halenur hanımdan? Ben de düşünüyorum da. Muayene ve doğum ücretleri nasıl?
Melike09 Melissa123 açıkçası hastanenin fiyatlandırmasından hiç memnun değilim her ay muayene ücretlerine zam geliyor ben 165 lira ile başladım 285 verdim 2 hafta önce doğum fiyatı ekim kasım ayında 5000 normal 5000 sezeryandı Aralık’ta zam geldi 6000 normal 6500 sezeryan oldu 2 hafta önce tekrar sordum tekrar zam yapıcaz dediler bu kadar sık fiyatlarla oynayan bir tek burayı görüyorum
Yesilkozalak Melissa123 benimde gördüğüm hastaları memnun ama her gittigimde mehmet akif beyle ahter bey cok yoğun oluyorlar. Sorun yaşarsanız tavsiye edebilirim