Caglasss34 canım ben kullandım hemşire tavsiyesi ile, 8 haftalıkken çok fena öksürük vardı ve geçmeyen balgam vardı hastaydım, hemşire önerdi gece uyuyacakken sırtına ve ayaklarının altına sür çorap giyip uyu demişti gerçekten beni rahatlattı bı sıkıntısı olmaz canım krem zaten