Merhaba hanımlar 😊 31 haftalık bebeğim için yatak odama beşik aldım ama bir de salonda mutfakta yanımda rahat olsun diye ana kucağı almayı düşünüyorum. Kullanan veya araştıran var mı? Sizce kullanışlı olur mu bebeğin 6. ayda falan hareketleri çoğaldığında düşer mi ?🤔