Rabissss995 Arkadaşlar adetime 8-9 gün var test yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı . Umutlanmalı mıyım
Duyguseli_kz Rabissss995 ben adet olacağım gün yaptım test miğde bulantım vardı supe ettim yaptım sizinki gibi silik çıktı zaten 1 hafta geçmeden rahatsizlandim acile gittim kan verdim 2 saat sonra çıktı sonuç gebe oldugumu öğrendim
Oznurkk Rabissss995 nasıl bir silik çizgi. Atarsan bakarız kuruma çizgisinde Prof oldum resmen hemen anlarım 🤦🏼♀️
Rabissss995 Wonderful_mom son adet tarihime göre hesaplayınca 4 haftalık diyor. 8-9 gün kala böyle belli olur mu ki sizindi mi böyleydi
SemaArin Rabissss995 Google den hizli resim yaz çıkana tikla resmi yükle kopyala buranin cvo bolumune yapistir
Zuzu04 Bence var benimde böyleydi muhtemelen henüz küçük olduğu için siliktir zaten adetinize daha varmış şimdiden böyleyse kesin vardır
Kamusbuglem Rabissss995 adete 8 9 gün varken ancak erken gebelik testinde cıkr o da belki gönderdiğiniz resim size aitse kesin var ama