Kızlar bu gün sağlık ocağına gittim bir hafta dir falan da nefes almakta güçlük çekiyorum baş ağrısı sürekli yorgunum megersem kan değerlerim düşükmüs çünkü doktorum okadar tahlile rağmen omega dışında hiç bir şey vermedi
Takibimdeki ebe sağolsun olmaz öyle dedi kan ilacı falan verdi bebeğe bir sıkıntı yaratmamıştır değil ve tansiyonum sürekli düşük
İlk hamileliğim doğuma kadar kan ilacı içtim hiçte bir sıkıntım olmadı
Kaç gündür kalbim yetmiyor sanki bana