SemaArin KIZLAR MERHABA 7 HAFTALIK HAMİLEYİM ÇOK ŞÜKÜR GEÇEN DE FACTOYA GİTTİM 3 6 AYLIK BEYAZ RENK BEBEK ZIBINLARI 10 TL YDİ SİZCE ALIYIMMI DOGUM YAPANA KADAR ZAMLANİRSA DİYE SİMDİDEN ALSAM OLURMU SİZCE ???
semakulekci SemaArin Herşeye zam geliyor canım zıbınlar hep uygun gerçi ama benimde cinsiyet öğrenmeden önce heves edip aldığım ilk şeylerdendi. Cinsiyet belli olunca detaylı yaparsın yine hem içinde kalmasın 😊
caganin_annesi SemaArin Ben 8 haftalıkken başladım alışverişe. Hiç pişman değilim o ay 230 liraya aldığım ateş ölçer şu an 630 lira. Bu devirde ne alsan kâr.
Mor_papatya_ SemaArin Elinde bulunsun şimdiden almaya başla herşey zamlaniyo büyük bedenlerden al büyüdüğünde lazım 🌸
NeseA Başlığı görünce bebeği aldırcan sandım ödüm koptu🤔 al canım al hem kıza hem erkeğe uygun bi renk all😘
nazlisucan SemaArin bence kıyafetleri alabilirsin bende o zamanlarda almıştım. Herhangi bir sıkıntı çıkarsa düşük vs. en azından katlayıp saklayabilirim diye düşündüm