Arkadaşlar 12+6 haftalık hamileyim ama dun uzun sure sandalyede oturdum ondan sonra kalktigimda Sanki kitlenmiş gibiydim..Kalcam bacaklarim belim agrimisti ve adım atamiyordum bugunde ayni durum var doktoruma yazdım normal degil yazmış ardindan daha dönüş yapmadı bu durumu yaşayanlar var mı?