SeydaPrc Gulosgl 13. Haftamda 3. Doz Sinovac aşısı vurdurdum. Almanya’nın yaptığı açıklamadan sonra biontech olmak akıl karı iş değil. Birde benim alerjim var biontech çok ağar bir aşı bebeğimi riske atmak istemedim.
Bktece Gulosgl 13. Haftada ilk doz biontech oldum 19. Haftada ikinci dozu oldum gene bioantech. Üçüncü doz için altı ayın dolmasını bekliyorum martta olucam kismetse
GamzeMikail Ben 18inci haftamda ilk dozumu olmuştum biontech ikinci dozu da biontech 1 ay sonra oldum ama üçüncüye cesaret edemedim doktorum ol diyor ama hala olamadım doğumuma 1 ay var…
zeynnn5441 Gulosgl İlk dozu 15. Haftada 2.dozu 20. Haftada Sinovac oldum Ve 2hafta önce covit atlattım hafif bir şekilde çok şükür Allah’ıma. Iyiki vurulmuşum aşıyı vurulmasaydım belki ağır atlatirdim..