Merhaba hanımlar bebeğime beşik alacağım anne yanı mobilya olan beşiklerden düşünüyorum ama bir türlü rengine karar veremedim🤦🏻♀️ Yatak odam beyaz beşiğide bayaz mı alsam yoksa ahşap detaylı mı sizce hangisi daha iyi durur hoş olur önerilerinizi bekliyorum 🥰