minikbebegim19 benim ilk çocuğumda sütüm hemen gelmedi bu yüzden mama verdim ilk gün sonradan günde 2 kez olacak şekilde devam ettim o zaman aptamil kullandım bi ara daha iyi kilo aldırıyor diye smaya geçtim oğlum tadını hiç sevmedi ama aptamilde çok yaramadı mamayı bıraktık şimdiki bebeğime hipp combiotic almayı düşüyorum