_tuba12 akıntı kan lekesi gibi pembesi ne bilim kahverengi ise doktora git hemen ama beyaz şeffaf bi akıntı ise korkma o hamilelik boyunca gelecek olan bi akıntı benim de ilk haftalarda kasik ağrısı karın ağrısı oluyordu hatta benim 17. Haftaya kadar karın ağrım vardı yani yatağa düşürcek kadar değildi ama hep bi ağrım olduğunu hissediyordum ama bazı günler de regl olacam gibiydi ama bi tık daha hafifi düşün korkma yani leke falan olmadığı sürece normal bunlar