CinyurunAnnesi Kızlar iyi akşamlar yeni doğan için hastane çıkış çantasında ya da evde mama alıp bulundurmamız gerekir mi.? Gerekirse ne almalıyım🙄
Zhrafath CinyurunAnnesi ben sezeryan oldugum için mama almıştım yanıma canım iyi ki de almışım yanii o agrıyla bebek o kadar saat aç dursa sarılıgı hemen yükselirdi bence
Elika0 CinyurunAnnesi ben aldım canım hipp organik. Bulundurmasan da olur hastanede genelde veriyorlar. Devlette bazen vermiyorlarmış ama gönderip aldırtıyolarmış. Ben riske atmak istemedim. Kullanmazsam ihtiyacı olan birine veriririm diye düşündüm
31hulya31 CinyurunAnnesi merhaba canım mama alma hemen hastahanenin orda illlaki eczane oluyor zaten gerekirse alırsın ben doğum yapalı 1 Ay oldu sma kullanıyorum gayet iyi bir mama
nazlisucan CinyurunAnnesi keçi sütü, anne sütüne en yakın süt. Arkadaşımın sütü yok ondan almışlardı. Golden Goat diye aratırsan görürsün.
Zhrafath minikbebegim19 doktorum söylemedi ben kendim aldım yanıma ne olur ne olmaz die canım iyi ki de almışım 3 gün sütüm gelmedi halâ da tam anlamıyla yok ama bol bol emzriyorum mama da takviye ediyorum (sma) kullanıyorum
fenperest CinyurunAnnesi bnde nolur nolmaz diye sma mama koydum. Sut sagma makinamin biberonuda var cantamda makinayla birlikte. Birde kaynatilmis su koydum cam siseye mama icin gerekirse diye tekrar isitmak icin.