Deletedmom_85 Ben onega3 yerine bol bol somon yiyordum birde folik asit icerikli beslendm bu sefer hamile kaldm d vit depolarm bosalmis bebek cekmisti hepsini d vit kullandm surekli ama dediklernizin hic bir zarari yok… D vit içerkli gıdalardan daha çokta tüketmeni tavsiye ederim malum kışın azalıyor d vitaminimiz bir de bağışıklık güçlendiriyor d vit…