Kızlar kidse yazdım buraya da yazayım, 1ay 16günlük bebeğim var 2gündür huy edindi yanından 5dk ayrılayım basıyor yaygarayı 🤦🏼♀️ Asla tek kalmıyor gözünün önünden kaybolayım hemen Eti kopmuş gibi ağlıyor normal mi bu sizin de oluyor mu bunun iÇin çok erken değil mi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Tuvalete bile gidemiyorum uyursa ancak oda tavşan uykusu gibi yanında bende yatmazsam yarım saat anca uyuyor. Eğer yanında bende yatarsam 2 3 saat deliksiz uyuyor bunu bugün test ettim. Tek yatırdım bi kaç kez uyandı bi süre sonra öğlen beraber yattık 2 saat uyumuşuz akşam 8de yattık 11de yeni kalktık. Hani insan görmüyor bana alıştı sadece desem evde dedesi babaannesi halası babası da var illa evde yanımızda birileri oluyor doğduğu günden beri benden başka birileri ilgileniyor. Ama gel gelelim 2 gündür böyle oldu 🤦🏼♀️