Imraninannesi kuzum benimde bebek kanala.girmis epeyi yerlesmis hatta platese dahi gidiyorum belki nisan gelmesi kolay olir diye hic orali deil benimki 38.haftam bayram omcesi olsun dedim ki doktor gitcek😓😓😓😓😓😓ben ne yapayim simdi doğumu baslatmak.icin