Srpsfk canım doktoruna sormalısın. Başkasının başına gelip normal olması seninle aynı olmayabilir. Yarın doktoruna sor. Ama uyku yaptığı için sabah değil akşam 2 tane alıyorum ben. 36 haftalık hamileyim 2 aylıktan beri kullanıyorum. Herhangi bi zararını görmedim. Ama hep akşam alıyorum uyumadan 1-2 saat önce