Banukucukaslan Hanımlar sirt ve bel ağrım var ama nişan denilen belirti henüz yok nişan gelmeden dogum gerçekleşir mi bi kac gündür de karnim çok sertlesiyor sık sık yaşıyorum nefes almakta zorlanıyorum ne yapmalıyım tecrübelerinize çok ihtiyacım var
MslAknn Banukucukaslan canm herzman nısan yada su gelmez sancını takıbe al sıklastıgında durmadıgında gıt acıle dırek
ayse12211 Banukucukaslan benimde çok kötü bel ağrım var. Ben gittim nstde sancı çıktı. Bi cm açıklığım varmış
Banukucukaslan MslAknn 38+4 olduk karnimda sık sık sertleşme olması sancı olabilir mi çünkü sırt ağrım dışında bi belirtim yok şuan