Cgdmustn Bugün ilk doz aşısını oldum çok şiddetli baş ağrısı yaptı :( geçmiyor delireceğim ilaç içebiliyor muyum parol felan dayanamıcam gibi görünüyor uyumaya çalışıyorum :(
Vahide13 Cgdmustn öncelik le çok geçmiş olsun canm düz parol icebilrsin bende geçen hafta oldum aşırı baş ağrısı yaptı parol la idare ettim
Cgdmustn Vahide13 uyuyamıyorum da içeyim bende o zaman yoksa başımı duvarlara vuracağım bende migren var baş ağrıyınca şiddetli olur mide bulantısı yapar/(
Mervekrmn @Cgdmustn bende dun oldum ılk doz dun boyle degıldım ama bugun ınanılmaz bı kol agrısı var aglıycam nerdeyse yanı kaldıramıyorum hıc bır sekılde 😔
Cgdmustn Mervekrmn çok zor ya geçmiş olsun kol ağrısı oluyor diyorlar 2-3 gün sürüyormuş hemşire bana kol ağrın olur dedi ama kolda bişi yok baş ağrısı var hala geçmedi
Mervekrmn @Cgdmustn cok dayanamıycak duruma gelırsen bı tane parol ıcebılırsın bana oyle soylemıstı ebe