BuseArac bikac gun icinde Allah nasip ederse bende orda doguracagim😊
- Ozellikle hastaneye gelirken yaniniza sunu alin, hastanede verilmiyo dediginiz birsey var mi ?
- Prosedur nasil isliyo? Yani sanciyla acilden giris yaptiginizda sirasiyla neler yapiliyor ?
- Dr lar , ebeler, hemsirelerin muamelesi nasil ?
- Odaniz nasildi ? Tek kisilikmiydi?
- Gebe okuluna kaydolanlara bir ayricalijlari var miydi ?
- Dogum sonrasi anneye egitim tarzinda, emzirmeyi göstermek gibi seyler anlatildimi ?
Simdilik aklima gelen sorularim bunlar. Hepsine cevap verebilirseniz cok sevinirim😊
Bu arada Hayirli ugurlu olsun, Rabbim sizi birbirinize bagislasin, saglicakla mutlulukla buytun insallah yavrucugunuzu🥰🌸