Elika0 Fidan_14 ben adetimin geciktiğigün çift çizgi gördüm ama herkeste aynı olmuyor. Arkadaşım 2 ay adet görmedi hep tek çizgi kan tahlilinde çıkmadı.2. Ay sonunda öğrendi çok enteresan biriey ama… umarım pozitifsinizdir 🙏
Melisakpln Fidan_14 sabret kafaya takma ben adete 5 gün kala yaptım pozitif çıktı. Gerçekten umudunu kesince tutuyor benım öyle oldu 🤷🏻♀️ buda Allahın işi neyi benden çok zikredersen onu senden alırım diyor siz duanızı esirgemeyin