Mercimek17 Kızlar akıntım normalden biraz fazla. Sizce sıkıntı mı ? Bebeğimin hareketleri iyi. Yani akıntının artışı normal mi fikri olan varmı?
Bernako Mercimek17 bazen fazla gelmesi idrar yolları enfeksiyonuna işaret olabiliyor. Doktorunuza danışın.