berryanne Kızlar hamileyken sakatat içmemek lazım biliyorum ama ben hamile olduğumu daha bilmiyorken 3 haftalık falanken içmiştim zararı olmamıştır dimi ?
funnymummy berryanne yani nefsi köreltecek kadar yapışıp içilebilir heralde ben işkembe çorbası çok severim yarın yapıp içeceğim
ipekveatlas olmamıştır hiç bişeyy minicik belki daha bebek bile oluşmaz o haftalarda ki zaten oluşsa bile bi kere içtin diye toksoplazma kapmazsın
benimmdunyamm berryanne ben karin dolması yedim 🤣🤣hamile olduğumu bilmeden virseu olmaz yaa millet sırdan ciğer götürüyor anasını satim