papatya981 glcnkrs evet bende de oldu ama abartarak kadar değil benim adet zamanlarim çok sancılı geçerdi ölüyordum 😢 ama hamilelikte 3 ay adet günüm gelince kasiklarimda hafiften ağrı hissederdim
FKHA glcnkrs hergün değil ama ara ara oluyor. Doktor bunun normal olduğunu söyler rahmin büyüyor dedi 😊
M_kemal glcnkrs Adet sancısı dediğiniz kasıklarınızda ağrı olmasıysa evet bir çok gebede oluyor ilk aylar. Önce bebek yerleştiği için ağrı oluyor sonra rahim büyüdüğü için. İlk üç ayda çok dikkatli olun olur mu? Yormayın kendinizi.
glcnkrs Benim adet günüm gelince değil her gün çok şiddetli değil ama anlayamadım yani bu kadarı normal mi. Doktor normal diyo ama sanki bu sorun bi tek bende varmış gibi 🙈