Yusufayazin__annesi Kizlar arnizda hemşire doktor var mi Ultrason yapildi vajinal dusuk yaotigim soyledndi kagids baktim uterus antevert orta hattadir yszilmis bune demek doktor bunun için bisey demedi
Yasminn0707 Yusufayazin__annesi değeriniz kaça kadar yükselmişti geçmiş olsunn Bu arada antevret rahim değişim yani öne yada arkaya dogru oldugunda söyleniyor
Yusufayazin__annesi Yasminn0707 ilk kez boyle bisey yazilmis kagidw o kadar ultrason yapildi kimyasal di benm
Umut60 Yusufayazin__annesi geçmiş olsun canım uterus bayrağının dedi orta hatta ama bu gebe kalmaya zaten 1 bebeğin vardı ikincisinde olur inş
Umut60 Yusufayazin__annesi Rahim öne doğru (antevert) ya da arkaya doğru (retrovert) olabilir. Antevert uteruslara daha sık rastlanmaktadır. Kadınların %70-85`inde rahim öne doğru dururken geri kalanlarda arkaya doğrudur. Uterusun öne ya da arkaya doğru olması patolojik bir bulgu değil normal anatominin bir varyasyonudur.
Umut60 Yusufayazin__annesi uterus öne doğru gebe kalmaya engel değil zaten 1 çoçuğun var sıkıntı yok yazdım ama hızlı yazıp çıktım kontrol etmedim bayrak falan yazmışım
Yusufayazin__annesi Umut60 ☺ him tm anlafm canım googlede bende cok arastrdim ama ilkkes ultrasonda boyle yazdi cok sasirdim
Umut60 Yusufayazin__annesi kürtaj daha zor zaten kendin atsan birdaha gebe kalman zor olmaz kürtaja rahmi çok yıpratıyor
Yusufayazin__annesi Umut60 ogluma gebe kalmadan 1 bucuk ay öncede kimyasal gebelik yaşadım arkasında adet olmadan hamile olduğumu ogrendim inşallah yine aynısı olur … evet kurtaj cok zor