Papatyaytt Kizlar alıp kullandığınız ve önerdiğiniz uygun sepet beşik varmı varsa linkini atarmisiniz ? Başka beşik al diyenler mecbur bu beşiği alicagim canlar hediye çünkü
Elika0 Papatyaytt ben teyzemden aldım e bebekten almışlardı sepet beşik. Kuzenim de teyzemden sonra onu kullandı. Şimdi nasip olursa benim kızımda onu kullanacak 🙏 yani 3 bebek büyütecek link bırakıyorummm En uygun olanı buydu sanırım trendyoldan baktım sizin içinde. Modeli böyle beşiğin fikir olsun https://ty.gl/kdyl5sadch
Papatyaytt Elika0 e bebekte baktım ama bana çok basit kirilicakmis gibi geldi oradaki ya ama sizin demenize göre baya dayanıklı yani maşallah 3 bebek buyutecek Renk açısından ahşabı tercih ederim canm ama yinede çok teşekkürler 🥰🥰🥰😘
Elika0 Papatyaytt valla 6 yıldır kullanılıyor canım bende bi sene kullansam 7.yıl evet 3 bebek büyütmüş olacak ☺️
Papatyaytt Valeria siz bu markadan kullandınız mı canm yakininizda kullanan varmı eğer memnunlarsa alicam inşaallah
F1903 https://www.bebekonfor.com/osmanli-uyku-setli-dogal-ahsap-sepet-bebek-besigi/ Burdan aldik 3 yıl evvel ogluma almistik , simdi kizimda bunu kullanacak Allah nasip ederse 🥰🤲🏻
Valeria Papatyaytt bi arkadaşım aldı ama bebeği henüz doğmadı. Biz çilek’ten aldık ondan memnunuz ama🥰
F1903 Papatyaytt evet bakinca hersey oyle guzel oyle minnoskii , Rabbim icinide doldursun saglkla sihhatlee 🤲🏻🤍
Papatyaytt F1903 dediğiniz beşikten sipariş verdik bakalım ins beklediğimiz gibi güzel gelir ve kullanışlıdir bizi baya idare eder 🥰 aminnnn bu arada canm en önemlisi de o zaten içini sağlıcakla doldurabilmek 🤲❤️
F1903 Papatyaytt hayirli ugurlu olsun biz memnun kaldik 1 sene kullandk sonra oda yaptik yani rahat 1.5 yil kullanilablir galiba ama sonra cok hareketlenyolar zor olabilir 🙈
Papatyaytt F1903 waaoow bn 6 aya kadar diye biliyorum ama 1 yaşına kadar kullaniliyor da ne alaaa. Çünkü biz bebek odasida yaptık daha büyük karyolası var büyüyebilen beşik tarzında