burakveannesi bende bu yüzden pazartesi sezeryana giriyorum . Bende kanama yada acı yoktu fakat meme yapmıştı hemoroid konuştum doktorumla 37 +5 te normal doğuma engel değil fakat normal doğumu unutur onun peşine acısına düşersin kendine niye bunu yapacaksın sürekli Batikonla temizle ilac kullan kremler vesaire dedi . Üzerine oturamama ihtimalin var spinal yap al çocuğunu kucağına dedi iyi düşün doktorunla konuş bence 🤷🏽♀️Senin sağlığın önemli olan benim eşim normal doğuma izin vermedi