Mikmikbuk Aysebal6 İphone 13 pro Max öneriyorum 1 terabytelık olan…30 bin liracık. Benim var mı? yok… ama önermesi bedava 😀
Birgul Aysebal6 iphone 12 mini çok güzel arkadaşım kullanıyor ama pahalı tabi biraz☺️ Bende iPhone SE kullanıyorum memnunum 8in aynısı ama portre özelliği var en altı 64gb düşünülebilir😀
Sutlac09 Bhazal ay bende kullanıyorum pili beni delirtecek yüzde kaç olunca garantiye gönderiliyordu acaba biliyor musunuz?
Dmllale Aysebal6 maddi durumunuza bağlı şuan iphone 11 kullanıyorum ondan önce ki telefonlarım samsung galaxy serisindendi.
Aysebal6 Şuan Xiomi red mi 5 plus kullanıyorum çok memnunum seviyorum telefonumu ama ömrü gitti artık 🤦🏼♀️ tekrar Xiomi düşünüyorum aslında ama hangi modelini bilemedim , iPhone sevmiyorum ben ya birde çok pahalı malesef 😒 Teşekkürler önerileriniz için 😘
Morprenses Ne istediğinize bağlı ben fotoğraf çekmeyi sevdiğim için ve alıştığım için iPhone almıştım ama xiaomi note larda güzel fotoğraf çekiyormuş mesela daha uygun fiyatı
Ozge Ben 3 yıldır Huawei kullanıyorum çok şükür beni yarı yolda bırakmadı. Ama eşim bu yaz xaomi redmi note 10pro aldı çok memnun.