Kaderrhamza benim de ilk haftalarımda 12. Haftamda sanırım 20’lik dişim ağrımaya başladı en son dayanılmaz oldu durmuyor çünkü başlayınca. 3. Ayımı doldurunca antibiyotik içmeme izin verdi doktor. Augmentin kullandım kullanınca ağrı tamamen geçmedi ama işlem yapabiliyorlardı çektirmek zorunda kaldım. Doktorum bir sorun olmayacağını söyledi dişime vurulan narkozun. Şimdi 30 haftalığım diğer dişim başladı bunu çektiremem de kanal gerekiyor aşırı ağrım var şuan bile ağrıyla yazıyorum antibiyotik kullanmam lazım tek çare bu. Yoksa her şeyi denedim karanfiller sürdüm tuzlar bastımmm sarmısaklar bastım daha beter oldu çenemi koparıyorlardı şuanda da üst kısımda şimdi ağrıyan dişim ve bu sefer yüzümün üst kısmına vuruyor. Siz direk doktorunuza danışın. Antibiyotik başlayabildiğiniz zaman hiç durmayın. Bir sorun olmadı benle ama hamileliğimde ikinci diş olayımm oldu bu daha antibiyotik içmek istemiyorum açıkçası ama 10 hafta daha nasıl dururum daha beter olacak hiç duramayacağım biliyorum. Ancak işlem yaptırmak isterseniz dolgu kanal sorun olmuyormuş hamilelikte çok araştırdım bunu.