Kubra1853 Merhaba kızlar ben son adet tarihine göre 18 hafta 2 günlüğüm ama doktorun ultrasyona göre 19 haftalık görünüyor ben tetanoz aşısı ne zaman yapmalıyım kafam karıştı 🤔 ikiz gebelik benim
Smilend Kubra1853 20. Hafta denilmişti bana öylede yaptırdım . 20+ dan sonra yaptırabilirsiniz. Erken yapılırsa kasılma olabiliyor demişti aile hekimim
Ersibneh Kubra1853 sağlık ocağı ne diyorsa o zaman. Yap canım ben de de öyleydi yaptırdım 18. Haftanın sonun fa
Aselinkooo Kubra1853 son adet tarihine göre kayıtlıdır Sağlık ocağını Bi ara sor canım. Nette numaraları vardır. Sana gelmen gereken tarihi söyler aklında karışmamış olur
Melike_23 Kubra1853 bende 17 haftalığım kontrol için gittim sağlık ocağına yapacaklardı tetanozu bir gün önce covid aşısı olduğum için yapmadılar 1 ay sonra gel dediler normalde 17. Haftada yapılmaya başlanıyomuş
hkrks Kubra1853 sen aramalarını bekleme canım benim 20 ve 24. Haftalarda oldu aşım 21. Haftanda da gidebilirsin satına göre takip et bu haftalarda oynama olabilir ultrasonda 🥰
Bsraoztop Kubra1853 çok Bi fark yokki adet tarihine göre 18+2 doktor ultrason a göre 19 .. 4 gün fark etmez bence
Ersibneh Kubra1853 valaa kol agrısı oldu. Ondan sonra Mı yoksa hareket ermekten mi bilmiyorum bi kasık agrısı oldu tabi aöma aşıdan mı bilemiyorum
Kubra1853 Aselinkooo pazartesi ararım aile hekim hemşire nosu var dogru dediniz arayayım pazartesi saol ☺️
Kubra1853 Melike_23 hım o zaman sorun olmaz sanırım bnm ikiz gebelik korkuyorum tedaviyle oldu pinpirikliyim anlatmam sag salim kucaklarımıza alalım 🤲🏻
kucukcivcivim Melike_23 neden 1 ay sonra dediler ki benim covid aşımdan 10 gün sonra, bugün tetanoz aşısı oldum
Sjkal_788 Melike_23 l Merhaba ben de sağlık ocağına gittim konturole 18 haftalık hamileyim tetenozdan önca kovid aşısını vurmam lazım dedi ikinci doz aşımına 18 haftalıkken vurdum ondan sonra 1 ay sonra gel dedi tetenoz aşını da o zaman vuralım dedi bana da canım benim
Duy_gu Kubra1853 20 ci hafta sonu yapıyorlar canm bana detaylı ya girince sorun çıkmaz ise yapcam demişti hemşire şükür bişey çıkmadı öyle oldum
mervecetinnnnn Kubra1853 ilk dozumu 20.haftada ikinci dozumu 24 te oldum. Hayırlı olsun bebişleriniz sağlıkla kavuşun 🌸
Kubra1853 Bsraoztop kız ya ben cok pinpirikliyim anlatmam ayy kolay olmadı bu bebişler 😀biryerim agrısa hemen nete sarılıyom niye diye
Bsraoztop Kubra1853 bencede var biyerim ağrısa nete sarılmak ama o kadar pinpirikli değilim sanırım 😇