muserref02 Merhaba anneler,anne adayları🙂 Hamileliğimin 2.ayı ve bel ağrım var anormal bir şey yoktur diye umuyorum,sizin de böyle problemleriniz var mıydı?
Zehra9616 muserref02 son aya kadar kasinti bas agrisi bel agrisi cok normal cnm sal dinlen bol bol gecer insallah
muserref02 yagmur50 benim 7.haftam bitiyor kasık ağrım biraz azaldı için rahatlasın ama işte bel ağrısı geçmeyecek sanırım 😂