yuksell07 Mrb pazartesi rahim flimi çekilmiştim halen kanamam bitmedi normalmi bilmiyorum az az geliyor bir tane kistim vardı doktor tuplerdeki iltihaptab dolayı o kistin olduğunu söyledi ama kanama bu kadar uzun sürmesi normalmi
Boncugummmm yuksell07 bn 2 kez çekindm ilk cekındgimde kanamam oldu nasıl cektı ler bılmıyorum anezteziliydi. Buyük bırde pıhtı düşürdüm kanamam 2 gün fln sürdü ilk gün bir pet doldu sonra leke olarak dewm etti yanlş hatırlamıyorsam. 2.cı cekndgım aneztesisizdi hiç kanma bıle olmadı.
Missewos yuksell07 kizlar bu rahim filminden sonra tupler tamamen aciliyor parca varsa gidiyormus ve asiri derecede rahim filmi sonrasi bebegim oldu hamile kaldim diyen var. Annemde 26 yil cocugu olmamis ilk rahim filminde bana hamile kalmis
yuksell07 Missewos kistim vardı oda kürtaj sonrası oldu doktorda kistin tuplerdeki enfeksiyondan olduğunu ve tüplerin tikalidir die düşünüyorum dedi ve flim çekti dedig gibi oldu tüplerim tikaliymis bakalimhayirlisi
[silindi] Missewos evet dogru bende 3 yıldır bekliyordum rahim filmi çekildim o ay hamile kaldım. Rahim filmi cekinildigi zaman iyi degerlendirmek gerekiyor
Ruya1106 [silindi] Benimde 2.5 yıl oldu gebelik hiç yaşamadım doktorum Aralık ayında rahim filmi çekti bu tüpüm kapaliymis. 2 adet dönemi bekleyelim olmazsa gel tüp bebek yapalım dedi. Ama rahim filmi şansı arttırıyor diye okuyunca heyecanlanıyorum biraz daha bekleyeyim diyorum. Bu ay ovulasyonla takip ettim birde inşallah tutmustur
[silindi] Ruya1106 kesinikle umudunuzu yitirmeyin. Gerçekten şansı cok arttiyiriyor. Gerekirse üç ay bekleyin. İnsallah tez zamanda bebeginizi kucağınıza alırsınız 🥰
[silindi] Ruya1106 peki bisey sormak istiyorum. Tup kapaliysa histeroskopi yapmayi önermedi mi doktor.
Ruya1106 [silindi] Rahim filmi çekildi canım o zaman söyledi doktorum bir rupun kapaliymis diye.belkide ondan olmadı 2.5 yıldır ama rahim filminden sonra bir kez regli oldum ben