Nihan_35 Kizlaarr ovulasyon testimi 4 gündür yapıyorum bugün ilk defa silik çizgi çıktı normlde koyu çıkması lazımmış ama degerlendirsem tutma olasılığı varmı sizce degerlendirmelimiyim 🙄
HappyBabyy Nihan_35 ovulasyon testinde zaten ya silik çıkar yada t azıcık koyu. Bunların hepsi yumurtlama yok demek. Teste devam edip t nin c kadar koyulaşmasını beklemeniz lazım