Sny3838 2 gündür karnımda dışardan da belli olan ve pıt pıt kalp atışı gibi bişey hissediyorum 1-2 dk sürüyor ortalama ama üst üste olunca telaş yaptım doktora gitmeli miyim nedir ki bu hıçkırık gibi diyorlar ama bilemedim