Defne34 1 hafta once sezeryanla dogum yaptım 2 gunonce babamı kaybettım sütüm kesildi nasıl süt artırabılırım yardım ederr mısınjz arkadaslar 😢
Zehra9616 Defne34 rabbim sefaatcisi olsun insallah bol su icip bebeginle ten temasibda ol cnm surekli oyle gelebilir
Kbrkrt Defne34 Başın sağolsun Allah kalanlarına ömür versin…Ilıktan sıcak duş altında göğüslerine masaj yap bebeğinle ten teması yap, bol yeşillik ve su bide bestlak diye süt artırıcı damla var onu da deneyebilirsin bebeğin emdikçe artar zaten bol bol emzirmeye çalış canım
Sevdapl Defne34 başınız sağ olsun. Dün Show tv de bir doktor çıktı. Süt artırmak için şunları söyledi. Portakal suyu, tahin pekmez, kefir, komposto, su ve uyku.
Karemela Defne34 merhaba basınız sagolsun size bir kaç birşey sormak istiyorum rumeliye gidiyorsunuz sanırım bir postda konuşmuştuk hasan bey mi yaptı sezaryaninizi dogumunuz nasıl geçti bana çok yakın hastahane çok kararsızım sezaryan fiyatı ne kadar ödediniz?