Zehra90 ben ilkinde oda yaptım, büyüyen beşik aldım, çok kullanışlı değil açıkçası. Şimdi park ytak aldım, e-bebekten joie marka. Diğerler park yataklara göre tuzlu ama çok sağlam ve kaliteli, hışır hışır sesi yok. Hatta aldım bir hafta sonra zam geldi iyi ki almışım diyorum.