Elif_Erdem https://resimyukle.io/r/HQ2zaolQGB Adetimin ilk günü girilerek hesaplandığında yani uygulama hesaplandığında 6+2 gözüküyordum ikinci doktora gidişim geçen hafta gözükmedi diye kontrole gittik 4+4 gözüküyor bundan sonra böyle mi hesaplanır yoksa haftasına yetişir mi daha sonra değişir mi bilgisi olan var mı
basaksahinx Elif_Erdem hayırlı olsun doğum adet başlangıç tarihine göre hesaplanır ve takip edilir diye biliyorum ama bebeğin boyutuna göre uyumu ultrason da yazar. Başlarda -2 +2 normal olabilir sonra haftası iLe uyumlu hale gelir genelde
Aselinkooo Elif_Erdem hayırlı olsun öyle hesaplanması gerekirse Doktorunuz yeni bir tarih belirler onun üzerinden devam ettirir. Şuan küçük olduğu için zamanla uyumlu hale geliyor.
askanne10 Elif_Erdem aynı durumdayım ilk bebeğimde böyle olmadı tam denkti hamilelik hesabı ile ama şimdi 8 haftalık hamileyim diye gittim 6 haftalık çıktım 3 hafta önce haftaya yüne gideceğim sonra anladım ki geç döllenme durumu var galiba
Yldzalra Elif_Erdem canım benimde öyle bu uygulamaya ve son adet tarihine göre 7+3 gözüküyorum ama doktorum 5 haftalık falan dedi
Elif_Erdem askanne10 aslında hesapladığımda ilişki günümü ve yumurtalara günümü biliyorum ona uyuyor ama burası farklı hesaplıyor
Elif_Erdem Yldzalra folik asite ben bebek düşünmeden önce başladım doktorum sordu ismini söyledim devam edelim dedi
FKHA Elif_Erdem adet tarihime göre 1 hafta geriden çıkmıştı benim ilk kontrole gittiğimde doktor geç döllenme demişti ama bi sonraki kontrolümde yakalamıştı gününü