Mrstoprak benden sana tavsiye sürekli aklına bunu getirme. Biz ilk Ay denediğimizde erken sonuç veren pahalı testten 5 ₺ lik testten bir sürü alıp sürekli yapıyordum. Sonra insan stres oluyor. Bir ay ara verip bir ay sonra tekrar denedik bu sefer hiç umursamadım. Reglim geçti eşim test yap diye tutturdu yok dedim yine negatif çıkar üzülemem zaten birkaç gün daha olmazsam o zaman denerim. Sonra kasık ağrılarım başlamıştı eşim ısrar edince yaptım pozitif. Bence ennnn büyük şey stres. Düşünme. Olmaması için hiçbir sebep yok. Sürekli düşününce insan stres oluyor ve hormonlar değişiyor ☘️