filizefsa Her muayeneye gittiğimde korkarak gittim ben ya başka bir şey olursa ya kötü bir haber alırsam diye down sendromu olabilir dedikleri için sürekli yüzünü incelemek istedim acaba bir şey var mı diye bebeğimde hiç bir zaman göstermedi yüzünü bana 🙂Anca 35.haftada gördüm kocaman bir burnu vardi down sendromu olsa öyle bir burnu olmazdı diye düşündüm kendi kendime sonra da kistlerin geçtiğini öğrendim zaten başka bir bulgu yoksa kafanıza bile takmayın