SayeMom yani normallerden alacaksan bile 2.el al bence yıkar kullanırsın zaten k ay kullanıyo bebekler. Temizini bulduğun sürece boş yere iki katını vermene gerek yok. Hatta bazen yanında bir sürü şey veriyorlar benim arkadaşım beşik almaya gitmişti birisine letgo dan bulup. Kadın ücretsiz verdi yanında da bebek arabası verdi 😂